"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 3 mars 2010

i morgon är det dags

att åka till Stockholm för ett besök på Hasseludden med mina kollegor :0) ska bli så kul att träffa en person som jag inte sett sen hon flyttade och vi gick i 4 an...jag var 10 år..så det är väl 40 år sen...och så jobbar vi i samma bolag, fast på olika orter. Roligt tycker jag, att vi också får sammanstråla i morgon.....

idag har jag släpat upp lite kartonger till lägenheten igen, och sen pulade jag på lite där i min ensamhet tills älsklingen ringde och hämtade honom från jobbet och så åkte vi och packade in ytterligare kartonger i bilen och for upp till lägenheten igen...ja...fullt blir det snabbt kan man konstatera....hur vi ska få plats med allt är nästa fundering....så....nu tar jag ledigt och njuter av den japanska miljön 2 dagar och sen är det stora flytten som gäller till helgen....

i kväll börjar Grays igen...mmmmmyyyyys.....

2 kommentarer:

Iggepop sa...

Vad härligt att få flytta om än lite jobbigt... Puh! Hörru... hoppa in på en kaffe vid tillfälle, bussen stannar ju utanför och renaulten går till forssa för hemtransport! ha det super i Sthlm... njut! Kram kram

Vida sa...

Vilket spännande möte! Hoppas att du får mysiga dagar men det är jag övertygad om.. känns lite mysigt att du är nära fastän vi inte hinner ses.

kramar