"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 1 mars 2010

Så fint det blev

i vårt nya badrum :0) men ostädat var det, och någon hade lyckats fixa ett hål i sovrumsgolvet...en hantverkare...var inte så kul tycker jag, vet inte riktigt hur de ska lösa det....får fundera tills i morgon då jag ska prata med han som samordnar det hela. Men jag är otroligt nöjd med kaklet och mattan blir nog bra bara de städar ut....

ja...så är vi då på gång att flytta in i vårt nya hem...och jag har tagit med mej manualerna till kyl, frys, spis och ugn för det är lite att fundera på hur man gör :0) med dessa moderna saker.....

vi har varit och inhandlat en dusch på rusta, köpt handukshängare, burit kartonger och ja...nu är vi på g...ikväll blir det en tidig kväll...blev jättesent i går, känns idag....

ha en bra tisdag i snön...

3 kommentarer:

Nina sa...

Slit inte ur er bara! Härligt med nytt boende :)


Kraaaaaaam!

Maria sa...

Vad härligt att allt snart är på plats.

Iggepop sa...

Lyyyyycka till med flytten! Hoppas att mamma mår bättre... Kramar Och var rädd om dig!!!