"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 17 mars 2010

sengångare...

känner jag mig som, sakta men framåt kommer jag om än i sirapstakt....kroppen och hjärnan är seg som kola även idag och även om solen skiner och luften är klar så önskar jag att jag inte vore så segt trött...utan kunde göra som min blomma på jobbet....spira ut med en klart knallgul blomma :0) vilket gladde mig för jag visste inte ens att den blomman "blommade" eftersom den är mer en grön växt i min värld....


men ännu har jag inte slutat att förvåna mig över naturens under....

Dagens visdomsord!
"Lyssna till din känsla, du har något nytt på gång... Mer kärlek, harmoni som skapar fotfäste i ditt liv - Mod! "

1 kommentar:

Maria sa...

Den där sirapskänslan känner jag igen. Pestig värre är vad den är. Men en dag ska den förhoppningsvis försvinna från kroppen. Eller rättare sagt, den SKA försvinna.