"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 9 mars 2010

det är lite mycket nu

idag har det gått för runt sen klockan 6 i morse...eller sju då...vaknade sex men hade klockan på sju så då klev jag upp...och sen var det full fart med fixa säng, annat plock, frukost, dusch och hämta änglarna på stationen...vilket var oerhört skönt...att få krama dom igen, prata, umgås och njuta...sen kom mamma hem med sjukgymnasten...ångesten över trappen gav knappt med sig, men upp tog hon sig, ingen säng kom förräns jag ringt 2 ggr och varit grinig...men klockan 3 hade den installerats och vi lagt mamma i tryggt förvar och drog på Albert och Herbert och inhandlade en del...sen kilade jag över för att titta på lampa till köket på Kjelles...och kom ut med 2 lampor till hallen istället...najs...så lite annat smått och gott...

middagen intogs, skjuts att lämna änglarna för hemfärd och tillbaks till mamma och särbon som satt och tittade på tv, sen så var det natti för mamma och jag missade Desperata...men okej det går bra utan dem...så nu har jag uppdaterat mig på bloggvärden en stund, och nu är jag supertrött...sova sova i soffan...inte den skönaste sängen i det här huset...nepp, den ligger min mor på nu...välförtjänt....och hoppas särbon sover gott i den säng vi ordnat idag åt honom som han lät tveksam över idag....

nå...nu ska jag sussa..i morgon är en ny dag med lite nya aktiviteter...Ikea i Gävle bland annat....tjingeling

4 kommentarer:

Gisan sa...

Låter som du har det slitigt just nu. Sänder dig varma energikramar...

Anonym sa...

du har något att hämta hos mig.
kram

Nina sa...

Glöm inte att andas också, Stumpan!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Vida sa...

Var rädd om dig, det finns bara en av dig och det är du...

Kramar