"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 30 mars 2010

tung tisdag

hade ågren över att jag skulle behöva klippa mej igen, morgonfrisyren stod mest som ett skatbo...haha...och insåg att jag inte fick något svar från min frissa, så "krusa" någon gör jag inte, utan har jag försökt nå henne ett par gånger,och inget svar, så finns det andra frisörer...fick tag på en ung man som gick loss på håret...han var duktig, och Mojen såg inte så stor skillnad....men jag gjorde det...är ju aldrig nöjd när jag går från frisören oavsett vem det är så...nå...vi får se i morgon hur jag fixar till det....tror att det blir lite enklare iaf, och något nytt blev det ju för mina "mångfacetterade" hårstrån i olika färger lyser i nya färger nu ;0).....rätt okej ändå...blir inte gult till påsk....

var också till sjukgymnasten idag och det var inte så jobbigt där tyckte jag, men någonting drog han igång iaf för jag har varit om mer hungrig idag....efter besöket...så någon knapp tryckte han väl in hos mig....

var också och vägde mig, vilket inte blev allt för positivt, hade jag ju inte trott men trodde väl inte att det var sååå mkt på två veckor...men helgens mat och dryck satt väl där som en smäck...och ingen rörelse direkt heller i veckorna...nå...funderar över det en stund och får se vad jag hittar på....det händer som sagt en hel del i min kropp med känslor och tankar....gamla mönster och återfall....

sköt om er.... vi hörs

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ordnar sig säkert! Se nu till att få en Glad Påsk!