"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 6 mars 2010

vilken dag!

den började redan kl 6 jag kunde inte sova...men drog mej till halv 8 och sen så var det full rulle....hela dagen släpade vi och bar och jag är så fruktansvärt trött nu så jag skulle slockna på en millisekund...vi ska sova i vår nya lägenhet första  natten inatt och jag hoppas jag kan sova ordentligt...hosta, snuva och allmänt sjuk känner jag mig fortfarande....trist faktiskt....men får se om jag kanske piggar på mig efter en natts vila...huset är belamrat med möbler, kartonger osv...i oordning...men har fått fantastisk hjälp av min bonusbarn och svågern och svägerskan som också burit hela dagen...och så Mojens kompisar 3 stycken...ja..det är underbart när man får hjälp och vi hade flyttat nästan alla grejor kl 3...det är lite kvar i skåpen i köket och i sovrummet och badrummet eftersom vi inte fått till duschkabinen ännu, och den ska ju silikonas också...frysen ska tömmas och sen städas ut, grejorna på balkongen och i garaget är kvar....men det får bli senare i veckan när jag är tillbaks från Hudik....

näää....nu slockanar jag .....

2 kommentarer:

Livskrafter sa...

Så härliga att nu kommit så längt med flytten. Det är ju verkligen en kraftanstrångning på fler än ett sätt att flytta, Passa på att vila mellan varven också.
kramar
Emma

Maria sa...

Ett steg i taget till det nya boendet. Kul!