"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 1 december 2011

taggad

inför min jobbcoaching och plockade fram mina böcker ifrån Ledarskap och Coachingkursen igen för att kika lite i dom nu och se vad som kommer genom att fundera en stund och har insett en sak idag. Ska försöka komma ihåg att skriva ner de tankarna till tisdagen då jag ska på min kurs igen, den som inte gått så bra....och som jag bloggar om på ett annat ställe i cyberrymden om....

annars har det varit en trevlig kväll, vi var till M och J och flickorna och L var så himla glad idag vilket var kul eftersom hon är lite reserverad annars. I morgon blir en mindre bra dag utifrån att jag ska åka norrut till mamma för att gå på begravning med henne....sen så ska jag nog åka till syster yster och mysa lite med A och A...stora A har fyllt 7 så ska gratta henne så här lite i efterskott....

ska fylla på bredbandet så jag kan blogga även på min lilla utflykt norrut....Mojen blir kvar hemma pga omständigheter...vilket var lite tråkigt men man kan inte få allt....

önskar alla en skön kväll....

1 kommentar:

Vida sa...

Kul att du är taggad och kul att följa din resa..
Kramar