"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 21 december 2011

en överaskning

fick jag idag då vi fick besök av S och H som kom med en present för de kort jag tagit på dom i studion, de blev så himla fina, och jag blev jätteglad för presenten!! Mycket oväntat...hade nöjt bara njutit av att få göra det för deras skull och tagit en öl i London med dem. Men ja nu fick jag iaf en fin uppskattning plus en rik erfarenhet. Får njuta ordentligt nu för allt som är positivt läggs i minnet för att få lite jämnvikt...köpte dessutom nötter idag så jag har till kvällens Ernst....:0) mums...gillar jag både Ernst och nötterna....i morgon ska jag packa och hälsa på svärmor och önska god jul....tiden går fort och idag kom jag ihåg mitt fotoprojekt som jag ska göra när jag kommer hem igen och har lite mer tid än nu...

Tyvärr blev mötet med jobbcoachen inställd idag, men bäst som sker säger man....så

önskar alla en trevlig kväll...tjingeling

Inga kommentarer: