"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 9 december 2011

hemma dag

och 2 filmer ARN tillsammans med en stickning som jag repat upp emellan hostningarna och ja, dagen har gått och nu är jag ensam hemma för mannen har utekväll så...själv väntar jag på mat och sen ska nog 10 kg köttfärs landa hemma hos mig i kväll är tanken..

hostatackerna kommer lite då och nu, men det går bra om jag är tyst...haha...så tur ingen är hemma och pratar med mig då :0)

snön är tung men fint med lite julstämning iallafall, annars är det inte så mycket av den sortens inspiration i hemmet just nu känner jag....ingen gran har vi och mannen tycker vi kan vara utan, så....ja då kan vi ju skippa resten i år också eftersom jag är borta och han är också borta på julafton, och där vi ska vara finns ju granar eller tallar...

lite trist tanke, men förhoppningsvis blir det jul fler år...då läget är bättre för oss på alla sätt än just nu....

i morgon är en ny dag och då får vi se vad den innehåller....

ta hand om er!

tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Jennifer (LillaSesam) har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "hemma dag":

Vad kul att du tittade in hos mig :)
Jag såg att ditt paket "kom" från mitt kära Linköping och att du hade anknytningar hit, kul! Har flyttat runt en del i mitt liv men inget är som Linköping :)

Tack för gratulationen :)
Så får vi nog fortsätta leta efter våra nissor :)