"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 19 december 2011

Hej och hå..tomten pular på

ikväll har jag sytt vetekuddar så det står härliga till...fick också till lite nya saker idag :0) Hjärtan som vetekuddar vilket var jättekul att göra, jag gillar när det går snabbt och enkelt och är kul :0) Min overlock är ju trasig just nu så får sicksacka på vanliga maskinen istället men det går det också. Så nu har jag tre vetekuddar klara, 2 med hästmotiv och en knallrosa som kollegan ska ha i morgon. De andra 2 ska fara med mig norrut till sköna Hälsingland på fredagen för vidarebefordran till Sundsvall på julafton :0)

det var avkopplande att få sy lite emellan arbete och stickning, så nu får jag ta och sticka lite i kväll när jag ska se Ernst igen....

Har också fått de första julkorten och det börjar bli jul....med all den vita snön som kom så är det också mer julkänsla...förutom i vårt hem, där är det ingen jul, och blir ingen mer jul heller...åker bort till julen istället...och resan till London blir vår julklapp....

Brödet jag bakat blev bra och jobbarkompisen blev jätteglad och då är jag glad :0)

Så kan det bli en vanlig måndag....Tjingeling och kör försiktigt där ni nu är!

1 kommentar:

Vida sa...

Vore kul att få se lite bilder på alla dina fina kuddar.

Kramar