"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 16 december 2011

ibland önskar jag

att bloggen vore låsbar för vissa inlägg, men ja, nu är det inte så och därav så skriver jag inte det jag tänkte just nu...jag kan bara säga att det är skönt att det är helg och i morgon fyller L år och fina E också....två fina kvinnor på en och samma dag. Jag hoppas ni som jag köpt klart alla julklappar, de sista inhandlades idag :0) i morgon är det kalas, och sen så ska jag sy lite vetekuddar....

vi har precis sett Jägarna 2 och så slog vi på tvn och där gick Titanic...och jag mitt nöt frågade om det var Titanic 2.....haha...jo, den filmen kommer att handla om när kaptenen gör som man säger istället för att inte göra det...i 2,5 timme ska dom köra båten, elda på och undra om de kommer att sänkas....haha...sen så kommer de fram lyckligt och väl...lät väl som en bra film...eller hur???? vilken humor jag har...kass...haha...

nå...nu ska jag nog gå och sussa...jag har druckit 2 glas vin, ätit en del skumma tomtar och druckit en halv liter öl...riktigt gott...men i morgn är en ny dag...tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Haha, vi är lika på det viset.. jag säger också såna saker.. visst är det synd när man inte alltid kan skriva. Jag sållar också en del ibland eftersom jag vet vissa som läser bloggen och de skulle börja oroa sig (läs mina morföräldrar).

Kramen