"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 26 december 2011

dagen i dag

och gårdagen i går, var fylld av glädjestunder och mysighet...var hos mamma åt lunch, åkte och handlade och sen åkte jag till syster yster och barnen och hade en mysig stund hos dom, barnen ville att jag skulle sitta och titta på de video de hade fått och mamman och jag fick lite av den egentid vi egentligen behövde...men det vägdes upp av 2 goa ungar varav en lite buttrig och sur men som hamnade i mitt knä till slut och där satt vi en lång stund och njöt av varandras närvaro...tills vi kutade ut och smällde av 20 st tomtebloss på ett par sekunder :0) mysigt och sen for jag och hämtade mina barn....då hade man börjat varna för stormen Dagmar och är glad att jag bestämde mig för att åka bil upp och hem...hade det blivit som jag först tänkt så hade jag åkt tåg och då vet jag inte om vi kommit hem än....syster yster kollade idag om stugan stod kvar och allt var ok..förutom häng rännor som åkt ner, men inga träd omkullblåsta på huset eller på nått annat, och är glad och väldigt tacksam för det!

Vi landade hemma efter 3 timmar i går och då hade det gått väldigt bra tycker jag...och idag har vi ägnat dagen åt shopping på Kupolen...ja vi var ju inte ensamma...haha..tänkte på Emma och Liv och våran träff på Waynes då vi fikade där idag också....Saknade dom ,men var sak har sin tid....

nu sitter vi här, barnen och mannen spelar wii och jag bloggar...har bara 3 kontroller till wii så får ju inhandla en till i morgon kanske :0) så vi kan vara 4 st och spela....jag fyndade inget idag och vi får se vad det blir när jag ska handla upp mina julklappspengar...just nu gick dom till maten....

nu ska jag kika lite på bloggarna och uppdatera mig lite...tjingeling

2 kommentarer:

Vida sa...

Vilken tur att stugan inte var mer drabbad än så.. och tur att du tog bilen..

Kramar

Lena sa...

Kram kram & ett GOTT NYTT ÅR på er!!♥
/Lena med flock