"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 15 december 2011

redan torsdag

och mycket har hänt under veckan, och jag är oerhört glad idag, även om veckan som gått varit tuff på flera sätt så är det passerat nu, ja åtminstone vissa grejor som hänt... Skulle vara ute och äta julbord i kväll men omständigheterna blev så att jag avstod från det idag. Gick hem tidigt och försökte byta mina jeans som gått sönder vilket gick bra, men de var för små när jag kom hem, och jag frågade om storlekarna i affären....suck..nu måste jag tillbaks i morgon igen så trist....

på onsdag är det dags för första coach samtalet :0) mee like....sen så...är det snart jul och ska bli spännande att se vad mina barn hittat på....

så ska jag prova att baka surdegsbröd på råg till en kollega som inte tål vetemjöl och socker. Bröd blir det ju men ska bli intressant om jag fixar det utan jäst också....de senaste bröden jag gjort har blivit så bra, ingen jäst men manitoba cream har varit en ingrediens....

ikväll har jag ett återfall på godis....så det fick det bli....i morgon är det en ny dag....


tjingeling

Inga kommentarer: