"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 10 december 2011

idag är jag så stolt

jag har nämligen för första gången i mitt liv gjort en fotografering i en studio med modeller och jag har haft jättekul och självklart så är jag också stolt över de vackra bilder jag fick till idag och vad det än  må bli så fick jag ändå möjligheten att utforska något nytt!

Jag är så stolt också att övningsobjektet blev så här bra :0)



















jo, stackarn är klippt av mej....;0) men vi är ju gifta så...haha..

2 kommentarer:

Vida sa...

Superfina bilder Di, du borde ta ännu mer porträtt.. och allt annat fint du fotar också..

Kramar från Liv

Lena sa...

Det första kortet med mörkret runt blev bara sååå bra!! :))
Vad kul att fota i en studio! :))
Kram på dej denna Tredje Advent! i det vackra Jul landskap vi fått!!
/Lena