"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 19 mars 2011

å vilken dag det var idag

först satt vi och drack kaffe och läste tidningen på terassen och sen vi tog en riktigt lång promenad och åt lunch på ica Maxi bestående av en räkmacka och en dricka...mums...sen så knatade vi hem...det blev många steg och rätt många aerobiksteg vilket innebär att jag pinnat på rätt rejält i 77 min...sen så har vi tittat på film och tvättat...och nu slappar vi i väntan på bästa C som ska komma och dricka lite vin och äta lite kex :0) mys....vi har ju inte så mycket umgänge direkt så det är trevligt att få besök...

jo...så fick jag ett nytt samtal i går om att min intervju var flyttad en vecka......jo...jag ska på anställningsintervju :0) bland många sökande....väldigt många sökande tom....och känner mig jätteglad över att jag fortfarande är attraktiv på arbetsmarknaden....så nu ska jag förbereda mig för alla frågor jag kan få och försöka svara så bra jag kan....

sonen och jag chattade idag och jag är så stolt över att han delar saker som är viktiga med mig :0).....jag uppskattar att mina barn gör sånt....

nu får vi hoppas att allt går bra för mig och att jag får en liten nytändning i livet av det faktum att jag ändå är utvald till intervju....

ha en skön söndag...tjingeling

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad bra med lite härliga stunder så att du är laddad inför intervjun. Ett stort grattis till att få komma på intervju, jag håller tummarna för dig.

Anonym sa...

Så kul!!! Jag håller tummarna! Kram