"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 24 mars 2011

våren kommer med rasande blåst...

det viner och blåser utanför fönstret idag och ja....våren är på g...varma ljumma vindar smeker varsamt över naturens isiga snöhögar....solens strålar smälter dem med varm hand.....fåglarna kvittrar och skvätter skit på terassen.....och i morse såg jag mörka vingspetsar i morgonljuset segla fram....skuggor av den första rov fågeln som sakta gled ner mot staketet på vägen för att sätta sig ner och titta ut över bilarna som blåste förbi på väg mot sina mål.....

ja nog är det vår alltid....


själv har jag varit fullt upptagen med att leta bilder till TIB....och träffa mina trevliga tjejkompisar....vi har bildat ett gäng som heter ABCD.....utifrån våra namn....ja....A har jag aldrig träffat ännu... men BCD var tillsammans i går och kikade på bilder för eventuellt tävlan och utställning.....mkt trevligt...

i kväll blir det aktivitet med jobbet, bowling och middag står på agendan...trevligt trevligt.....den här veckan har verkligen bjudit på aktivitet....

sköt om er...och i morgon är det fredag igen!! Uj vad tiden går....tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Ååå vad spännande! ska ni ställa ut bilder tillsamans? eller ska ni tävla tillsamans?
Är du fortfarande aktiv i foto klubben? har inte betalat in avgiften för i år, glömt det... kommer så mycket annat ivägen! vill så gärna dit på träffarna, men det blir ju alldrig av...
Snacka om att jag är galet nöjd med kameran då? owaw...♥
Fast lite marigt är det att köra manuellt, för med denna blir det helt andra inställningar, för denna släpper in så mycket ljus i sej själv, den förra & jag hade hunnit få ett sååå nära & intimt förhållande ;)
Kram & fin helg♥! /Lena