"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 1 mars 2011

inte så kul

var det att komma tillbaks till jobbet idag efter friskgymnastbesöket...inte för att det besöket inte var bra, tvärt om han är lika bra fortfarande..och jag får en massa flashbacks där men ...däremot så ringde mamma precis innan fikat och var på väg in mot akuten i ambulans igen....fikat och semeltårtan blev lite fadd...eftersom jag naturligtvis blir orolig...har ju hört att hon inte mått så där jättebra senaste dagarna....så...nu är läget iaf rätt stabilt och hon är ju på den bästa platsen för en ev ny infarkt....så vi får väl se hur det går framöver....tyvärr är det utanför min makt att göra något åt...

var helt slut när jag kom hem och dippade i soffan och sov en stund faktiskt....sen så åt vi och traskade iväg till svärmor också idag...hon är väl inte riktigt pigg hon heller....så vi får ta en dag i sänder...och vara glad för var dag som det är okej med dem...våra mödrar....

håller tummarna för en bättre dag i morgon....

1 kommentar:

Vida sa...

Låter tufft vännen.. kramar och är med dig i tanken..