"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 26 mars 2011

lördag

och  många steg blev det, in på affären och tog varsin Harry Boy...jag växlade in min trissvinst....sen så var vi  till svärmor och sen till kupolen och handlade batterier och sen vidare till svärmor igen....och så hem, på Fortuna och åt, ut och gick igen till stan till B och B och tog en drink, sen vidare till Maximteatern och såg en teater med bla Eva-Britt Strandberg och Tomas Bolme...Kvartetten...ja...den var inte speciellt bra....men gratis...sen gick vi hem igen...då och kikade på våra Harrykuponger....japp, vinst blev det den här gången...jag 3 dubblade mina kronor i insatts....jättekul.... var det....så får väl sätta dom på nått nytt ;0)

en mycket bra dag var det idag...väldigt bra...både vinst och stegmässigt....tänk...det är ju sant det som sägs i reklamen...plötsligt händer det!

Tjingenling....

Inga kommentarer: