"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 2 mars 2011

kameran fick följa idag

och jag var ute och frös lagom mycket under morgonens arla timme...någon bra bild blev det iaf...inhandlade Digital Foto tidningar i går och de har bra tips om hur jag kan förbättra mig i mitt fotograferande tycker jag...OM jag nu kommer ihåg det jag läste...vilket fortsatt är ett litet problem för mig...stökar ihop det emellanåt, men det är väl som att cykla...man tränar och tränar provar och ramlar av...haha...

så till slut kan man ju titta på bilderna man tagit och se hur man gjort och vilka som blev bra och varför kanske man också finner ut under studien ;0)

i övrigt så har jag sovit ovanligt gott i natt...5 timmar i sträck är ju rekordartat...och ändå har jag minskat medicineringen för RLS benen....värkmedicinen har jag inte reducerat ännu....men ska göra det också när jag är stabil på mina RLS mediciner...

märker också av att det förvärras i kroppen när det är lite oroligt som igår när mamma var på sjukan och hon aldrig hördes av....så blir också benen lite mer rastlösa...bra insikter kan jag tycka om det....

så nu önskar jag er alla en riktigt bra dag och jag hoppas det blir det för min del också....

Inga kommentarer: