"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 2 mars 2011

en fantastisk fotodag

blev det i dag...tog en och en halv timmes promenad i solen och fotograferade en hel del...blev ca 300 bilder tror jag...och så var jag till I och prövade hennes macro idag....var kul att ses så där fototjejer emellan....
planer på en resa till skottland finns och ja...vi får se hur det löser sig...

här är några smakprov utifrån dagen...lite "konstnärligt" fixad är det här kortet....



















det är kul att leka i photoshop, även om jag inte är så bra på det, men träning ger färdighet och en dålig bild som den ovan kan bli en riktigt kul bild om man leker lite :0)

här är morgonens bild....omanipulerad...





















sist i raden kommer en vattenbild som också är gjord idag.. mitt på dagen....är nöjd med den också

är väldigt kul att ha hittat inspirationen....igen!

så ett macro väntar på mig....någonstans i världen...det vet inte om att det ska till mitt hus ännu....:0)

tjingeling

3 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Jag köpte macrofilterlins... Close up +10 i väntan på ett riktigt macroobjektiv. Jodå, blir riktigt bra, men svårare med skärpan än med ett riktigt objektiv.

Laizan sa...

Härligt :) Fina bilder.
Kram

RappaKarin sa...

Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSKAR den här bilden!