"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 9 mars 2011

Svinalängorna

är ju en film man kan se hemma också, utifrån att det är en gripande film, och har man erfarenheter av alkoholism eller dysfunktionell familj så behöver man nog lite mer tid efter filmen än en biosalong ger....

idag har jag planerat Skottlandresan med I och funderat och kikat på boende, bilar och div rutter....var vi vill och hur vi ska bo, vad kostnaderna blir osv.....spännande...för mest av allt som är spännande är vem ska köra vänstertrafik...och  ifall jag får ledigt hm.....


det blir nog råd med det också tror jag....vi får planera och hitta lösningar så får vi se resten sen....


nu är det dags att slå ihop ögonen snart...är trött efter en vidrig dag på arbetet....usch..tur det kommer nya dagar...I morgon är det en ny dag....Tjingeling

Inga kommentarer: