"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 22 mars 2011

det gick bra

supporten kom och fixade datorerna....men sen så fick jag inte igång den lilla rackaren iaf...hm....får se hur jag löser det sen....

idag var jag till E och blev lite friskare igen....chockade honom med ett nytt plagg som jag hade på mig, han tittade länge och sa, du har nått nytt på dej idag, du ser annorlunda ut....och han brukade inte ge råd till sina "patienter" men jag fick beröm över att min nya "outfit" var bra...fniss...ja...och den dög att gå på intervju i...jag behövde inget krimskrams att ha runt halsen...haha...

han är rolig, upplyftande och intressant ur många synvinklar E....framförallt så gör han mej friskare känner jag...humöret var på topp när jag gick därifrån och log....behövde en boost för intervjun faktiskt...boost för livet i största allmänhet också för den delen....

nu ska jag straxt klippa mej....och försöka få lite lunch på vägen kanske? Hmm....stressigt blir det idag, men jaja...lite chokladprovning i kväll botar nog det....
tjingeling och Tack Nina för din omtanke! Det är en bättre dag idag....

Inga kommentarer: