"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 17 mars 2011

Jag fick 2a och 4e platsen

i vår tävling om månadens fikabild! Vad glad jag blev!! Ja...min blå and kom 2a och en bild från Grövelsjön kom på 4:e plats! Så kul tycker jag att det var....första gången och allt.

Gästförevisare idag var en mycket trevlig kílle Anders Ståhl från Leksand som visade mycket fina och inspirerande bilder från sitt fotoliv! Det är otroligt hur olika vi tänker i vårt fotograferande och vår bedömning av bilder vilka som är bra eller dåliga....

japp...nu ska jag sussa på saken...11600 steg blev det idag också för I och jag gick ner till klubben...godnatt och ....tjingeling

ps---åså ska jag låta bli att drömma om att mitt sommarhus ska flyta iväg med mig hängande i ett rep för att hålla det kvar....bara så ni vet....

2 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Grattis!


Bedömning av bilder är svårt, för vi alla tycker ju olika. Även de som bedömer. Såg en bok av en berömd fotograf - nästan alla bilder var mer eller mindre suddiga. Och det var helt ok. Nu tar varken du eller jag suddbilder... men det fick mig att tänka om lite.

Och du, knyt fast repet som huset sitter i... i ett stort träd... istället. Bara så du vet... :)

Kraaaam!

Vida sa...

Grattis finaste!!