"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 16 mars 2011

trött...

idag blev en lavin av gårdagen...inte direkt så det var en snölavin direkt utan en lavin av trötthet vid 14 tiden...då gick jag hem...dagen idag var kantad av gårdagens efterdyning, skärmar som inte fungerade, skanner som inte funkade, kånkande fixande trixande ringande och samsynka allt....nu är det klart förhoppningsvis så att jag kan göra mitt vanliga jobb i morgon....och ta ut ledigheten som jag jobbat in i går...eftersom jag inte kom hem tidigare som jag tänkte idag....

så hämtade jag min overlock idag och ska sy lite i helgen tänkte jag...skrapat ihop lite roligt syjobb nu....sen så ska jag på fotoklubbens månadsmöte i morgon, ta med några bilder för att tävla med, fundera på tävlingsbilder i svartvitt....om jag har några...eller kommer att göra några innan april.....ja vem vet... så har jag knatat ihop 10 600 steg idag också...det får räcka för min del...jag ska orka med också..fotleden är jättesvullen ikväll igen...doktorn sa att svullnaden skulle bli mindre med motion...hm...det är väl inte det som jag ser iaf....kanske det blir bättre sen...

sov gott världen...jag ska se Grays i dag...jiiipppi....

Inga kommentarer: