"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 13 mars 2012

seg

idag och hade en dröm som hängde med mig hela dagen idag, så på det så har jag haft huvudvärk, sån som man brukar ha när man har en förkylning på g...ni vet...tung och så har jag lite ont i halsen så vila var dagens ledord när jag kom hem och ställde in promenaden. Var och handlade tyg till vetekuddar med dalahästar på som jag hittade :0) och som jag letat förr...men inte hittat men nu så..har jag 2 meter att sy nya kuddar av...sålde 2 idag på jobbet, så ibland kränger jag iväg någon....

så har jag suttit i soffan och virkat miss Pinky :0) kul det också....men nu är det sovdags så jag orkar morgondagen med intervju och lite annat smått och gott....som ev träning beroende av min hals....

Ha en fin onsdag! Tjingeling

Inga kommentarer: