"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 1 mars 2012

1 mars

och sitter och äter frukost, fast jag ska inte jobba ännu....kände mej rätt konstig i natt när jag vaknade kl 1 och undrade om någon klubbat mej i huvudet...haha...jag slocknade vid 10 och minns inte nått, Mojen tittade på tv i sängen så trodde kanske att jag skulle bli störd? men nä...jag sov verkligen ordentligt men det kändes jättekonstigt. Det var nog bra för att jag är väldigt trött just nu. Får fundera om det var kvällspromenaden till svärmor som gjorde att jag sov bra, och får se nu när jag ska röra på mej mer om det ger verkan på sömnen...

eftersom jag har lite högt fastesocker så behöver jag också röra mej mer och kör en kurva nu igen....

jag hade tänkt mej en morgonpromenad men vädret var inte till sin fördel idag och ja, får se om jag dammar av cykeln eller vad jag gör...har ju ett wii med yoga program också så...det finns att välja på idag...kanske jag bara ska slappa idag? Får se när jag ätit klart hur jag gör...

Ha en bra dag!
Tjingeling

Inga kommentarer: