"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 24 mars 2012

Home again

Fredagen gick jättefort då jag hade datorproblem på jobbet, och ägnade dagen åt att försöka fixa det dock så blir det supporten som får ta problemet utifrån att jag inte fick hjälp att fixa det på telefon...nåväl...innan jobbet hade jag cyklat hemma och sen tog jag en promenad i det härliga vädret till bussen....efter jobbet var jag ut och käkade och drack ett glas vin på AW då vi fick sena jobbpasset och kände att vi firade lite efter det :0) trevligt med ett litet avbrott...sen for jag hem till mannen och somnade i soffan till Sherlock Holmes...haha...jag var trött

idag har vi varit och fotograferat i lekparken med barnbarnen  och fikat ute med dem...mysigt värre...dock har jag fått hosta och ont i halsen så vet inte vad det är på g...vi shoppade hem lite mat också och hittade färsk lax för 59 kr kg så nu har jag laddat :0) så åt vi ungsbakad lax till middag och pressad potatis..mums...

fotograferade också mina tulpaner idag lite då solen sken...så bjuder er på en bild som jag tog....

önskar er en riktigt bra söndag och själv hoppas jag att jag är friskare i morgon så jag ska vila nu...

Tjingeling

Inga kommentarer: