"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 27 mars 2012

så här sjuk har jag

inte varit sen 1993 så nu har jag precis tagit 1 ipren och en alvedon till natten för att få ner den stigande febern...38.1C är inte min temp...har normalt en temp på låg nivå så när jag 93 hade över 40 C  var jag nära döden...livmodersinflammation, eller barnsängsfeber kallades det för förr...nu är det tack och lov bara en vanlig influensa om än en mycket dryg sån....har legat så jag fått ont i ryggen också...och så dricker jag mängder med vatten...så det enda som kan vara till fördel är en ev viktminskning då....i övrigt är det inte alls kul varesig för kroppen eller knoppen...pengamässigt är det också ett avbräck..nå...jag kanske är på bättringsvägen då jag orkar tänka iaf...

nästa år ska jag ta influensasprutan igen....så det så..glömde det i år, vilket inte var bra...

sköt om er där ute...

Inga kommentarer: