"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 28 mars 2012

Fy

vad jag hatar att vara sjuk och har skitont i ryggen av allt liggande, ja man behöver inte ligga tänkte nån...nä..inte om man orkar vara uppe...37.8 C var tempen igen innan lunch så ipren och viloläge i soffan som omväxling idag...för att göra saker annorlunda...bullat upp mej med kuddar och hostan är då peppar peppar bättre vilket kan vara en fördel...tog en lång varm dusch och min egengjorda kaffe och chokladskrubb idag vilket gjorde min torra fjälliga hud mjuk och fin :0) kan göra sån igen känner jag...den fungerar så bra faktiskt och nu är den över "tiden" fast står i kylen så gick att använda fortfarande...

ja tvn har jag på och ser på favoritprogrammen på tv 8 om flytt till landet eller liknande...gillar dom av nån underlig anledning och såg inte klart igår så kan jag göra det nu....finns ju massor på nätet att se också på tv8 om man orkar se mer...lyssna på bok kan man också göra och lyssnar på Matrevolutionen vilket är en mycket intressant bok med tanke på tv4as inslag i går om socker och inflammationer i kroppen och hur socker och kolhydrater påverkar kroppen...tänkte på mej själv och mina problem....tål att fundera över....

nu ska jag slumra en stund framför tvn...lär inte komma till jobbet den här veckan...ska vara feberfri först...men lite bättre känns det iaf att inte hosta lika mycket..nått positivt på g tycker jag!

Tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Nämen hu hu!! har du fått "flunsa", så trist! :(
Styrkekramar i massor & Krya på dej kramar i massor!!♥♥♥♥ /Lena