"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 29 mars 2012

Doktorsbesök

blev det idag och lunginflammation tyckte han så fick medicin för åkomman....trodde jag höll på att bli bättre igår till 10 tiden då jag började må sämre och halv 1 i natt rosslade det rejält i bröstet och täcket var sjöblött...så då bestämde jag mig för att ringa idag...doktorn var trevlig dock rätt dålig på svenska, men ändå utbildad invertesmedicindoktor så han lyssnade och undersökte och kollade och hörde ett rassel i vänster lunga...och nu har jag förhoppningen på snabb förbättring så att jag kan gå på kalas i helgen då E fyller 6 år!

så jag vilar och funderar över våren och glädjer mig åt de vackra rosor som nu pryder mitt hem...
Hoppet lever här idag om att bli frisk inom en snar, mycket snar framtid!!


Tjingeling

Inga kommentarer: