"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 18 mars 2012

pinky pinguine

en liten pingvin föddes i gårkväll. Var till stugan och checkade av om det kan gå att vara där i Påsk :-) såg lovande ut tycker jag... man kan ju alltid sitta och sola om solen skiner då :-D vi får se hur det blir.....var också till syster yster oxå och fick den planerade bastun och förrådet uppskissat  i cad...kul program det:-) Så var vi hemma hos mamma och stora sessan med man kom på visit myyys det... ja och så gick den helgen och nu är vi på väg hemåt igen...ska naturligtvis stanna på Ikea i valbo ;-).... i morgon är det jobb igen och så ska jag träna lite igen är lite förkyld ännu men ska prova...är i Sthlm ons tors på kurs så gäller att passa på... nästa vecka ska jag börja träna hos sjukgymnasten..


tjingeling så länge nu är vi i Valbo :-)


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 kommentar:

Lena sa...

Nämen så sööööt!! :)) likaså lilla Pinky!! ;) har 2 böcker som bara ligger med beskrivningar, har ju tänkt försöka mej på dessa figurer jag åxå, men när är frågan?? ;)
Fjärilshuset lät spännande! fick du några fina fjärilar fångade på bild? mer än denna "tama" krabat då he he.. ;)
ha en fin söndag!♥ /Lena