"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 7 november 2011

nu

har jag börjat paketera in saker till min julswapp, ägnat en del tid till att pyssla om paketen. Tyvärr är jag mindre bra på att slå in paket, men har gjort det jag kan och hoppas på att den som är min mottagare kommer att bli nöjd! Jag har lagt ner lite tid på att läsa personens blogg och funderat på vad som skulle kunna passa henne...och vi får se hur jag lyckats ;0) har ju några till paket att slå in lite senare så allt är inte klart än, men väntas bli det snart hoppas jag :0)

Önskar alla en fin kväll!

tjingeling

2 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Julklapparna blir säkert bra för du är en omtänksam och noggrann person.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Gisan sa...

Så fint du har gjort här i bloggen! Det kanske var ett tag sen men jag är inte i bloggvärlden så mycket längre. Kramar...