"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 20 november 2011

japp...

kl 4 var vi rätt glada i hatten..haha...hade jätte kul på mässan, oj så många whisky det fanns att testa och oj vad många öl vi kunde hitta som var trevliga att prova, och oj vad dyrt allt var....så vi bestämde oss för att gå och äta istället på Hellas, var förståss knökfullt och vi fick plats i baren, helt ok med. Maten var gudomlig så förstår att det var fullt förbokat!!

Tog en promenad till hotellet och hade funderingar på att återvända till mässan som har krypavstånd från hotellet, men, nepp gick upp och tittade på Så ska det låta och Downtown Abbey....vi ska se om programmen utifrån att jag snarkade emellanåt och mannen snusade...haha....helt utslagna...efter dagens galej.

Nåväl, vi mår iallafall bra idag så farligt blev det inte, däremot hade jag jätteont i magen i natt, och vid halv sju orkade jag inte mer och gick ner till receptionen och möttes av en glad och trevlig kille som var väldigt pratsam och som bjussade på en fruktsallad i medicinskt syfte då jag talade om anledningen till mitt besök så tidigt....tack för det Scandic...

halv 9 gick vi för att äta frukost och den var kanongod...massor av färska frukter och det var en riktigt hotellfrukost. Nu slöar vi på rummet och njuter av att vara lediga...det är annat att ensamma och bo på hotell än ha egentid hemma...det har vi mycket ändå....det här är annorlunda och mysigt...tack och lov för Sas bonusen som jag nyttjat inatt för hotellet....

har fler poäng att nyttja så vi kan ju också bo i andra städer nästa gång :) så vi får se var vi hamnar....

i veckan så var jag ju på konferans och vi fick göra en härlig grej...sjunga med Kersti och Britta.. vilka är då de? Ja, Britta Bergström det är rösten i Så mycket bättre som jag tyckt varit så fantastisk och som jag funderat över vem hon var...hon är också med i Idol just nu...underbar tjej! Och tänk jag fick säga hur mycket jag tycker om hennes röst och att jag undrat på vem hon var...nu vet jag..Kersti Ryhed...är också en fantastisk tjej, fru Lundin är hon väl kanske mer kånd som... ja det var en fantastisk upplevelse att få göra körslag med dem!
resten var bara diskussioner om den nya organisationen och hur vi ska nå målen...saker som drog igång mig, men eftersom jag inte kommer någon annanstans i organisationen är det ganska lönlöst att engagera sig...det man kan göra är att acceptera det som händer och göra det så bra som möjligt, eller så kan man börja leta ett nytt område någon annanstans att börja jobba med....så får fundera på den karamellen till lönesamtalet är gjort....

nu så börjar det bli dags att ta och duscha för att göra sig klar för återfärd mot Borlänge igen....hem ljuva hem...

jo just ja...har haft ett par underbara dagar med dottern som kom förbi innan återfärden till Freiburg så det har varit mysigt att få rå om henne ett par dagar! Uppskattar tiden med mina barn oerhört!

Tjingeling....var rädda om er!

Inga kommentarer: