"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 14 november 2011

Igår var det farsdag

och läste Vidas inlägg i hennes blogg och påmindes om att jag ändå är tacksam för att jag har kommit till trots att min pappa också valt att inte vara närvarande i mitt liv.

Utan honom hade jag aldrig haft möjligheten att leva och njuta av att få barn och hitta alla spännande upplevelser i livet. Jag har tyvärr ingen pappa att uppvakta idag, och ingen av de fadersfigurer som funnits där finns i livet längre.

Det är val och vägar vi gör i våra liv, jag gör mitt val genom att inte kontakta min pappa trots att jag vet var han finns, och att vi har sporadisk kontakt gör honom inte till min pappa på det viset iaf.

Skickade honom en tacksamhetstanke i rymden iaf.....

Tjingeling

2 kommentarer:

Vida sa...

Oj, vad paff jag blev över att hitta en referens till min blogg här...

Ibland tänker jag att det är mest synd om våra pappor som missat oss.

Kramar från Liv

..:::Ulle:::.. sa...

Hej! Jag surfar förbi från swappen! Kloka resonemang hos dig, nu ska jag läsa lite mer. :)

Kram Ulle