"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 30 november 2011

Åh så glad jag blev idag

av ett mail som ramlade ner hos mig...skuttade in till chefen och berättade att jag faktiskt blev antagen (alla blev det som sökte) till jobbcoaching :0) så nu ska jag få möjligheten att utforska vad jag vill och kan och om jag är på rätt plats i livet, eller vad som ska ske...Jag har ju en idé om saken men ja, det är många tankar som ska hitta rätt och framförallt är det också en ekonomisk fråga i slutändan.

Det ska iaf bli jättekul att få möjligheten till coaching och se vad spännande resultat det ger...

och i morgon är det dags för att få öppna ett paket ur julswappen...det första på 24 dagar...hur kul är inte det!! häftigt....

tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Yihaaa! Vad KUL för dig.. både med första paketet och coaching.. och du, stort tack för dina fina ord på julswappen!

Kram