"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 1 november 2011

Julswappen är igång!

här är jag :0) så söt så http://www.julswappen.blogspot.com/ Å vad jag längtar tills jag får snoka reda på vem jag ska tomta åt, och vem som tomtar åt mig ;0)

blogg på mobilen gick bra, så nu så....foton tas ju ofta i mobilen så kan jag skicka dem också. Har legat länge och kollat på tv i mobilen idag, dålig i magen av medicinen men betydligt bättre i nacken. Paraflexen låter jag bli, tog en i morse men var så yr och därav mitt sena uppstigande. Mojen kom hem tidigt idag och flyttade om lite..sparade nog en 20.000 kr i dag...ja...blev bra med med soffomändringen hemma så slipper köpa en ny soffa :0)....nu fattas inte så mkt mer hos oss direkt. Mojen har också tröttnat på röran i klädkammaren så nu har han fixat till den också :0) nu skulle vi bara ha en bättre garderob i hallen, och en bättre skohylla kanske...men får vi en annan garderob, kan det bli annorlunda det också...vi får se. Funderar lite kring en bra lösning.

nu skulle det vara gott med pannkaka, så får det bli idag med jordgubbar....mums

1 kommentar:

Vida sa...

Visst ska det bli kul!! Jag tycker det är så roligt att få reda på vem man ska tomta till...

Kram