"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 4 maj 2011

solen kikar in

genom persiennen och jag förbereder mig inför dagens utmaning....att inte hosta sönder mig när jag ska röntga matstrupen idag...

frukosten är avklarad, läst lite bloggar och reflekterat en stund över hur olika våra liv är....vad som är lycka för mej är inte lycka för alla, eller olycka för den delen med....det är inte alltid vi ser vad som är bra just med dagen idag. Livet har sina perspektiv och perspektivet kan vara svårttolkat ibland kan jag tycka. Det är som att fotografera, ibland ser man inte motivet i bilden förräns man är hemma...och inte var det just det motivet man förväntat sig att se....eftersom det var nått helt annat jag tagit kort på just då....

nåväl livet pågår och det är mitt ansvar att göra det så bra jag kan för mej själv, och idag handlar mitt liv om triviala saker som att försöka bli kvitt en förkylning och genomgå en röntgen....

så, hur kan ni göra er dag till den bästa av onsdagar, den här veckan, det här månaden, och det här året?

3 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

varmt här också genom fönstret (persienner är inget för oss :) men is på bilen....

Maria sa...

Hoppas att undersökningen går bra idag.

Vida sa...

Hoppas undersökningen gick bra. Min onsdag idag handlar mest om att ta hand om mig själv och låta mig vara i alla känslor.

kramar