"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 26 maj 2011

Ögonläkaren

var på agendan i morse, fick linsen uttagen och allt såg äntligen bra ut, nu återstår att hålla tummarna för att det håller sig bra, annars får vi laseroperera.....

hornhinnan är fortfarande lite lös så jag ska fortsätta att klistra fast den med ögondroppar av socker....och ingen makeup....så i morgon får jag svänga om mina "lurviga" utan sminket....och acceptera att jag duger som jag är utan sminket....

för jag ska då inte spä på att det blir något tok med ögat pga det inte...nepp...det tänkte jag då rakt inte göra...så har jag fått okej på min matstrupsrönten så det kändes ju skönt det. Har fortfarande ont i magen, men problemen med maten är inte så stora sen jag börjat medicinera mig....så får hoppas att det fungerar...

har också bestämt att fortsätta med friskgymnasten till hösten med träningen...mådde bättre i kroppen efter besöket, så något är det som händer iaf.....

hade tänkt att sy i helgen, men ja...maskinen är lite osams med mig, så får se om jag fixar det eller om jag ska lämna den till doktorn....det tar bara så hiskeligt lång tid...tyvärr...

tjingeling nu väntar resten av dagen....vi hörs

Inga kommentarer: