"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 3 maj 2011

Snörvel...

och läkarbesök idag på öron näsa hals mottagningen....man hade ju hoppats där att jag varit på matstrupsröntgen men dit ska jag i morgon. Det såg bra ut i halsen och fick en trolig förklaring till mina problem med sväljandet och stoppet med maten.......det finns en muskel som drar ihop sig i vissa situationer så, det kan vara förklaringen, men vi får se vad röntgen visar OM den visar nått. Iaf fick jag rådet att äta magsyrahämmande medicin regelbundet eftersom jag har de problemen och slutar man så tror magen att man behöver mer syra...hm....den aspekten har jag aldrig hört förr,men ja...provar att äta ett tag får vi se, det kanske hjälper mot min kramp när jag äter också....

ju vilar jag hemma i soffan igen...och tittar på alla som gått ner mängder med Zumba.....ja....vore kul att se om man gjorde det...men inte idag iaf....tjingeling...nu drömmer jag vidare om ett snart tillfrisknande...

Inga kommentarer: