"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 18 maj 2011

57....

bilder på en storspov..hm..undrar om man är riktigt funtad...haha. Vi var ute på en fäbod i går några från fotoklubben...3 st bara men......låg på backen i  regnblöt mark och fotograferade regndroppar i gräset, kusar som kröp.....hade en sopsäck att ligga på, men tror ni inte att jag ändå låg utanför...haha...jaja..sån är jag...vinklad med rumpan i högsta hugg ser man ur kul ut vill jag lova....pratade med en bofinkshona en stund där i skogen, men ja...hon ville inte sitta still så jag fick en bra bild på henne....regnbågen kom fram och ett tag var den dubbel över hustaken där vi var...vackert...vi fikade och hade det allmänt mysigt ändå fast det spöregnade ett tag och att det var lite kyligt....Göken gal för första gången för året....och på hemvägen så träffade vi på älgar, och så storspoven....

så kan man tillbringa en kväll...härligt att kunna dra av 500 kort på en utflykt och sen bara radera det som blev kasst och behålla det som är okej...eller tom bra....DET är underbart med en digitalkamera....

tjingeling nu väntar jobbet....

Inga kommentarer: