"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 17 maj 2011

intressanta samtal

igår gick jag till en ny frisör, en kollega går där och hon är alltid så bra i håret, så tänkte att jag skulle testa henne då jag aldrig får tag i min frisör.....

där satt två kvinnor när jag kom in, och man pratade och pratade om olika saker, bland annat om bloggar....hm..haha...ja...de kunde inte alls förstå hur man kunde lägga ut så privata personliga saker i bloggar, och visa upp sitt hem, ja det var då rent gräsligt....

ja intressant inlägg av dem, vilket får mig att reflektera över vad jag delger världen här i cyberrymden...och hur vet alla att det man skriver är sant, eller inte...ja, det är ju naturligtvis upp till var och en....och det är väl som friskgymnasten sa, man väljer kanske vad man presenterar i sin blogg....men uppenbarligen så finns det ju intresse av att följa varandras liv via bloggar och andra sociala media...även för damerna på salongen....

den ena kvinnan var med i tv, där kan man undra varför man väljer att bli stylad i tv....men iaf så var hon trevlig och blev väldigt snygg i sitt nya hår....och sen var det min tur....

jag såg för snäll ut i min frisyr så vips då var den borta...haha.....så nu har jag en ny och annorlunda frisyr, okej och riktigt snygg tycker jag ändå att jag blev, sen får vi se idag hur omvärlden reagerar..men det spelar ingen roll...jag ser ut så här nu och det växer ju som ett ogräs så.....

nu ska jag ta och åka till jobbet....och i kväll blir det en sväng till en fäbod med fotoklubben, OM det inte spöregnar då..... hörses...tjingeling!

1 kommentar:

Vida sa...

Jag hade nog mer åsikter om bloggvärlden innan jag själv blev en del av den och insåg att det finns även massa positiva saker som jag inte kunnat förutspå. Som att ha någon att fika med på waynes i borlänge när man är hemöver..

Kramar från Liv