"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 23 maj 2011

Lite bilder från helgen

det fanns ju en del fåglar att fotografera och om jag varit tillräckligt snabb hade jag nog kunnat fånga någon mer...provade en förlängning till teleobjektivet vilket inte fungerade så bra på autoköringen och allt ser ju lika ut när man är i grönskande träd och hitta de små rackarna är tidsödande och inget jag orkar hålla på med så....det blir ingen konverter som det heter...Såg en stjärtmes...den var gullig och fick en flaxande bild så jag åtminstone kunde se vad det var...

sen var jag ute och fotograferade vid vattnet och tyvärr, bävern som var 2 meter från strandkanten dunkade svansen i vattnet och drog ut på sjön så fick ett långskott av den där den simmade flera hundra meter ut....


sen var det facinerande att midsommarblomstren faktisk blommar redan...det är tidigt men även maskrosorna är ju vackra i sin gula prakt....


små gula fjärilar flög runt och åt på de gula blommor som erbjuds...



det var bara en del av helgen, en skön helg, men som tog hårt på mig och min kropp då jag ramlade ihop i en hög i em....allt som är kul är tufft för mig också, men man måste ju leva....

sköt om er och ha en fin vecka!

Inga kommentarer: