"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 6 maj 2011

Helg och fredag

och hes och lite hostig fortfarande, men har 2 dagar på mej till att bli bättre och vara ute i friska luften, för nu känner jag att det är dags att gå ut igen....

dagen har gått åt att sortera bilder från förr på gamla disketter och cd skivor som varit osorterat...jag har kopierat av sånt jag vill ha kvar, men lite av det gamla har jag kastat och lämnat sånt jag inte vill att ungarna heller ska ta del av OM det går att läsa en skiva den dagen jag inte finns längre..... Kändes mycket skönt att göra det.

nu sitter jag och lyssnar på Så ska det låta och tittar ut på solglitter i trädens knoppande grönska....i morgon åker kameran med ut på utflykt till landet  i Älvdalen, och de har ju lovat fint väder vilket jag hoppas vi får....ska bli mysigt att komma upp dit igen och föreviga vårens ankomst även där......

morgonen började också idag med House of Elliot, vilket var mysigt att ligga kvar och titta på till frukosten....

så är den här veckan snart slut och nästa vecka är en ny vecka.....med nya tag....

tjingeling och ha en fin kväll....

1 kommentar:

Lena sa...

Vilken vacker tur ni kommer få till Älvdalen! ;) så vackert där...♥
Kram & härlig & solig helg! /Lena