"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 1 juli 2012

Tomt

när barnen har åkt, och det har varit en loj dag idag, det blev jättesent i går utifrån att Rihanna var 45 min sen, respektlöst mot  fansen som ändå köper hennes skivor, även om hon bad om ursäkt....Avslutet på hela kalaset blev kaosartat då hon helt plötsligt rusar ner i publiken och kommer förbi oss där vi står och jag hinner ta en ur suddig bild, .för uppmärksamheten skickade jag mot avslutningsfyrverkerier och annat som hände...sonen hinner fånga hennes hand och får hennes naglar i handflatan  :0)...innan jag dunkar objektivet i hans huvud...haha...stackarn...

P&L är slut för i år och ja, några av de artister jag sett och fotograferat kommer här...tyvärr blev det inte mer än 1000 bilder i år...och många är skräp...tyvärr...här är de...



It must have been love..Roxette

En lycklig Lars Winnerbäck


Mumford & sons


Vinka till tåget! Di Leva

Ängeln i rummet, Laleh

Anna Ternheim

Thåström

Nisse Hellberg

Rihanna

Finalen

så sprang hon förbi....och allt var slut för i år...
2012

2 kommentarer:

Vida sa...

Härligt att få se det i bilder när man inte var där.
Kramar

Anonym sa...

Härliga bilder och fantastiska artister <3