"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 30 juni 2012

Peace & Love

och mina barn är här och svärsonen, det har varit fullt upp ett par dagar nu och jag känner att jag är rätt trött men det får gå :0) det är så mysigt att ha dem här....och Winnerbäckskonserten i onsdags var guld....mm...mysigt och jag fick ju ett par okej kort iaf...fick ju fotopass till slut....och tyvärr, vädret har väl inte varit allt för bra i år...men får hoppas att det är bättre i kväll när Rhianna kommer....

i går såg vi Kent, men vi var så trötta så vi gick hem efter ett par låtar, det hörs ju hem från festivalen så...lyssnade lite på vägen hem och kan tycka att Kent har bra ljusshow men...texterna gör sig bäst i hemma miljö...så man kan höra vad som sägs...det gör man inte på konserter tycker jag...

fotade också  DiLeva i går....vinka till tåget ;0) haha...ja han är ju lite underhållande mannen...och sen såg vi Melissa Horn...hennes sånger är bra,men...blir lite deppig av texterna...

nu är det dags att ta nya tag och Peace & Love på er....


Inga kommentarer: