"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 22 juni 2012

mamma ler

när hon ser de vackra sommarblommorna i stugan och jag förstår att hon längtat hit, hon säger i bilen då vi varit och handlat - Jag kunde själv! ja det är inte så svårt att förstå att hon varit rädd för att inte klara av det...men hon klarar ett steg i taget och hon blir starkare för var dag som går. Såret läker och hon har ju inte ont varje steg hon tar längre.

det blev en heldag i stugan med solen som gassade på oss där vi satt och åt sill och janson....rabarberpaj till efterätt och sen skjutsade jag hem henne...hon sover säkert gott i natt :0)

när jag kom hem så for Mojen och jag upp till vallen och blev lite ätna av myggen....fick lite kort iaf och hälsade getterna som går lösa där uppe...ja, så gick dagen idag också midsommarafton 2012...en annorlunda midsommarafton men en bra dag....

Inga kommentarer: