"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 15 juni 2012

Ögon

jag var och tog ut min lins igår och det verkar gå bra hittils :0) ...är hemma och vilar mig, igår sov jag tre timmar i sträck sen jag kommit hem från jobbet...åkte direkt hem och la mej var helt slut...trött och huvudvärk, hosta och kroppsont och kände mej jätteeländig...idag är jag bättre iaf..även om jag har huvudvärk och är trött har jag inte hostat speciellt mkt och det äckliga som kommit upp ur halsen är bättre idag också...

det är djävligt trist att känna sej så krass...maken var också lite halvhängig i går em/kväll..men han stoppar ju inte nått speciellt utan han går ändå till jobbet...det får mej att känna mej hypokondrisk...men det är ju min kropp och min känsla...och kroppen säger nej just nu...så trist är det...nå...en kopp kaffe och en dusch kan ju göra under....just nu ska jag vila en stund...ögonen ramlar ihop just nu....

tjingeling

Inga kommentarer: