"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 25 juni 2012

fick vi glädjande besked angående något som varit ett orosmoln i familjen och nu kan vi andas ut ett tag igen, livet är som en berg&dalbana...full av nya överaskningar runt kröken...

själv reser jag till Göteborg 10 i sex i morgon för att tillbringa en dag där och åka hem igen till kvällen då mina barn och svärson dyker upp för P&L igen...Jag hoppas också på bra besked i morgon av doktorn och om inte annat så får jag en ny syn på saken....hinner också en sväng på stan förhoppningsvis...kameran får vara hemma tror jag...det blir tungt att släpa på och mobilen får räcka...Göteborg i sin ära men i morgon är det inte en fotograferingsdag....

så natti natt...för tidig morgon i morgon....

och idag dök orden jag saknat upp.....förståelse, förlåtelse och försoning är de läkade orden...i mitt liv...

Inga kommentarer: