"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 12 juli 2012

Trasig

är logga på mitt paraply...företaget är borta idag och det har hänt mot sen den dagen då jag fick säga tack och hejdå till min tjänst där....det var 2002...10 år sen, tiden går fort.  Trodde inte då att jag skulle sitta på en buss i regnet i dalarna..tänk vilka vägar vi vandrat sen vi föddes. Få vet var man ska och igår när jag höll Lillprinsen i famnen och han snusade och kröp ihop som en groda med huvudet hängande mindes jag den härliga känslan av mina barn då de låg på mig i alla omöjliga ställningar :-) synd är att jag inte alltid orkade uppskatta det då...men bra att jag ser de stunderna nu....Lillprinsen går sin framtid till mötes och jag hoppas att hans väg blir bra. Nu åker jag vidare på min väg och snart snart är det semester:-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: