"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 29 juli 2012

Frankfurt

igår nådde vi Frankfurt och fick bo högt upp utifrån vårt önskemål. Badrummet har utsikt mot sovdelen vilket känns lyxigt att sitta på muggen och ha fri sikt ut över stan :-) Sängen har varit underbar och kudden superskön och bara det att vakna utan nackspärr och en ond kropp.....är guld värt...att sen få titta ut på stan genom gigantiska fönsterrutor gör att vi ligger en extra stund i sängen....har ingen jätte brådska idag..3 Tim ungefär till Freiburg och det regnar i Frankfurt....vi tänkte gå på spat igår men det var fullt när vi kom upp vid halv 10..och idag vet jag inte om jag vill båda där....får kanske bli hos dottern istället..vi får se. Igår körde vi ca 80 mil bil...på 10 tim ja..Mojen körde...och förvånade över att det gick så bra. Käkade på hotellet och gick sen ut och fotograferade lite..köpte ett par öl och gick tillbaks och tog en whisky i baren ...Ja det går frammåt och snart får jag krama dottern :-)
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Lena sa...

Låter som ni har det super!! :))
Kram kram!♥ /Lena

Anonym sa...

Vilken underbar utsikt. skönt att resa bort. kram